رسالت من مبارزه با جهل است - وظیفه من روشنگریست

رسالت من بیان حقایق و تمایز حق از باطل ( تمایز درست از غلط ) است - هر آنچه در این وبلاگ نوشته شده برشی هر چند کوچک از حقیقت است

رسالت من مبارزه با جهل است - وظیفه من روشنگریست

رسالت من بیان حقایق و تمایز حق از باطل ( تمایز درست از غلط ) است - هر آنچه در این وبلاگ نوشته شده برشی هر چند کوچک از حقیقت است

روغن و مکمل تقلبی XADO


در کشوری که از همه مبادی رسمی و غیر رسمی ، محصولات تقلبی با حداقل قیمت ممکن وارد کشور می شوند و با حداکثر قیمت ممکن به فروش می رسند و راه های واردات و تجارت برای تجار سالم و غیر وابسته ، به اشکال مختلف بسته است  باید مصرف کننده حرفه ای باشید

مصرف کننده حرفه ای کیست ؟
 - عبارت مصرف کننده حرفه ای را اولین بار زمانی به کار بردم که وقتی برای خرید هر چیزی اقدام می کردم متوجه می شدم  تقلبی است
-  اکثر برند های موجود در ایران از اساس تقلبی و فیک هستند -

استارت این شک و بررسی ها از اینجا شروع شد :
 سالها از محصولات فلر feller به خیال اینکه تحت لیسانس آلمان هستند استفاده می کردم ولی به دلیل اشکال طراحی یکی از محصولات این برند به آن  شک  کردم و شروع کردم به بررسی اینکه آیا این محصول خاص با این کد فنی اصلا ساخت فلر هست یا خیر ؟
در کمال تعجب متوجه شدم حتی یک لینک اورجینال و اصلی هم برای خود شرکت فلر وجود ندارد چه برسه به اینکه فلان محصولش اصل باشه یا تقلبی
وقتی  متوجه شدم اصلا چنین برندی وجود خارجی ندارد و فقط در ایران چنین برندی وجود دارد ذهنیتم به همه چیز تغییر کرد و با تجربه ای که کسب کردم هر چیزی را که می خواهم بخرم اول تحقیق میکنم برندش واقعی است یا خیر - اگر برندش واقعی باشد بعد می روم سراغ اینکه آیا محصولاتی که با آن برند در ایران عرضه می شوند اصلی هستند یا  تقلبی
(شرکتی که سالها برند فلر را به عنوان برند زیر مجموعه دلونگی وارد کشور می کرد در حقیقت یک حقه باز بود که اجناس چینی را با برند جعلی فلر عرضه می کرد و چون محصولات فلر ، در فروشگاه های دلونگی عرضه می شدند کمتر کسی شک می کرد از اساس چنین برندی تقلبی باشد و وجود خارجی نداشته باشد )

------------------------------------------

برند  اکسادو XADO کاملا ساختگی و تقلبی است و در هیچ جای دنیا به جز ایران چنین برندی وجود خارجی ندارد
وقتی عبارت XADO OIL  را جستجو می کنیم  گزینه دومی که می آید لینک ویکی پیدا است
https://en.wikipedia.org/wiki/XADO
وارد لینک بالا می شویم - اولین چیزی که توجه مان را جلب می کند عکسی است که به ظاهر متعلق به دفتر مرکزی این شرکت است که هیچ شباهتی به یک شرکت نفتی ندارد و  بیشتر شبیه یک خانه مسکونی با معماری  اروپای شرقی (اتحاد جماهیر شوروی سابق) می باشد



روی عکس این شرکت کذایی کلیک می کنیم و در کمال تعجب می بینیم که بله این عکس یک خانه مسکونی است که با برنامه paint به طرز بسیار ناشیانه ای عبارت xado را به عنوان تابلو بالای آن نوشته اند !!!!



وقتی عکس را در ابعاد کوچک می بینیم انگار یک تابلوی نئون بالای ساختمان است ولی وقتی عکس را باز می کنیم به طرز ناشیانه ای عبارت xado بالای آن نوشته شده است
احمق ها اقلا 500 هزار تومان می دادید با فتوشاپ این اسم مجعول را بالای این ساختمان می نوشتید


برای مشاهده لینک عکسی که در ویکی پدیا قرار گرفته است اینجا را کلیک کنید

--------

لینک محصولات تقلبی XADO در دیجی کالا
تمام محصولاتی که با برند XADO عرضه می شوند تقلبی هستند و این برند از اساس وجود خارجی ندارد

نظرات 12 + ارسال نظر
افشین 1403/01/22 ساعت 13:32

سلام من از مکمل روغن زادو استفاده الان چراغ روغن ماشنم همش روشن میشه یکبار هم فشنگی روغن را عوض کردم گفتم ممکنه خراب باشه ولی فرقی نکرددرحال حاضر موتور ماشینم روغن سوزی هم پیدا کرده ودود میکنه خواهشا سر کار نرید معلومنیست چی میریزی توموتور ماشین

عاقبت استفاده از محصوص 100 درصد تقلبی همینه دیگه

این برند اصلا وجود خارجی نداره که بخای دنبال اصل و فرعش بگردی

حمیدرضا 1402/09/15 ساعت 18:38

سلام
پرایدم بدون مشکل بود ،گفتم یخورده حال بدم بهش
وان استیج 27میل خریدم ریختم داخل موتور
خدا شاهد بعد یک ساعت چراغ روغن روشن شد
هر کاری میکنم خاموش نمیشه فیلتر روغن با فشنگی روغن عوض کردم خاموش نشد،خود روغن و عوض کردم باز درس نشد موندم چیکار کنم بردم مکانیکی میگه احتمالن یا سوراخای روغن گرفته شده یا اویل پمپت و خراب کرده ،هم پولم رفت هم ماشین اوراق شد
خواهشن نخرید منم گول تبلیغات و خوردم

دقیقا مشکل همینجاست

الان شما برو پیش سرویس کار بگو اینی که ریختی موتورم رو خراب کرد

اولا به هیچ عنوان گردن نمی گیره دوما فروشش رو قطع نخواهد کرد چون براش سود داره و همین کافیه تا کور و کر بشه

رضا 1402/05/05 ساعت 18:56

سلام ببخشید حرفتون کاملا درسته
یک شرکت جدیدی دیگه اومده که اسمش گرینکو یا دکتر a9 این چجوریه

bardia 1401/05/02 ساعت 12:46

این زادو همش کلاه برداری هستش
یه چیزی میگم شاید خنده دار باشه ولی شما حتما این تبلیقات ماهواره ای را دیده اید که چقدر در معرفی محصولاتشون اغراق میکنن /مثلا قرص افزایش قد .شما باورتون میشه که کسی با خوردن یک دوره قرص قدش 10 سانتی متر بلند بشه ؟وهزاران مورد دیگه این ژل هم یک چیزیه مثل همین ///////من خودم متخصص الکترونیکم و در کل فنی هستم وادمی هستم که تا چیزی را تست نکنم و یا توسط کسی که خبره کاره تست و ازمایش نشه به هیچ وجه زیر بار نمیرم /این ژل را هم اون اوایل که وارد بازار شده بود من توی کتم نمیرفت که حدود 20 گرم گریس بتونه لایه سرامیکی روی قطعات موتور ایجاد کنه ولی با اصرار دوستان که این تکنولوزی نانو هستش و ....گفتم باید تست شود اول از یک اقای مشهد یک وان استیج گرفتم0 130و کمپرس را گرفتم و بعد از حدود 1000 کیلومتر باز هم کمپرس را اندازه گرفتم و با کمال تعجب دیدم که حدود 10 الی 15 درصد کمپرس بهتر شده بعد از اینکه حدود 2000 کیلومتر ماشین کارکرد چون روغن حدود 7هزار کار کرده بود روغن را تعویض کردم و بعد از تعویض روغن هم کمپرس را اندازه زدم خیلی خوب بود حدود 6 هزار که مجدد ماشین کار کرد باز هم کمپرس را گرفتم و با کمال تعجب دیدم کمپرس باز هم برگشته به حالت قبل از استفاده از ژل و باز روغن را که تعویض کردم مجدد کمپرس را گرفتم دیدم باز هم حدود 15 درصد کمپرس بهتر شده به این نتیجه رسیدم که این ژل فقط ویسکوزیته روغن را زیاد میکنه و چون روغن فرسوده ویسکوزیته کمی داره با اضافه کردن ژل ویسکوزیتش بالا رفته و موتور نرمتر کار میکنه این موضوع را با چنتا از اهل فن و افرادی که میگفتن این ژل معجره میکنه در میان گذاشتم و به این نتیجه رسیدم که یک 2 تا زل دیگه بگیرم و مجدد تست کنم ولی این بار یکم واسه ازماش دادم به یکی از دوستان که ازمایشگاه صنعتی داره و یکیشو توی بی ام و مدل 1979ریختم یکیشو توی روا با این تفاوت که بی ام و روغنش تازه تعویض شده بود ولی روا حدود 5 هزار کار کرده بود نتیجه این بود که در ماشینی که روغن کارکرده بود کمپرس زیاد شد ولی در ماشینی که روغن را تازه تعویض کرده بودیم هیچ افزایشی دیده نشد و تمامی مراحلی که روی گالانت انجام دادم روی این دو ماشین هم انجام شد و نتیجه ازمایشگاه هم این بود که این ماده فقط یک روانکننده و بالا برنده غلظت روغنه همین و بس و هیچ اثری از سرامیک و کاشی و اجر و.....نداره

در مورد محصولات دیگه مثل ژل ترمیم هیدرولیک هم همینطور..
شما اگر دستورالعمل ژل هیدرولیک را بخونید اینطور گفته که وقتی داخل مخزن روغن هیدرولیک زل را ریختید چندین بار فرمان را تا اخر به چپ و راست بچرخانید بعد از اون درب مخزن را ببندید و بلافاصله بعد از ان متوجه کارکرد زل میشوید :-D و متوجه نرمی فرمان در همان لحظه خواهید شد این کاملا درسته یعنی این کار که گفته دقیقا روش هواگیری سیستم هیدرولیک هستش و شما اگر زل را هم نریزید بعد از اجرای این دستور العمل سیستم هیدرولیک هواگیری میشه و بعد هواگیری متوجه نرمی بهتر فرمان خواهید شد.....
خلاصه کلام همیشه هر چیزی را بر اساس تبلیغات گسترده خرید نکنید و کلاه سرتون نره من خودم نزدیک به 4میلیون هزینه کردم تا به این نتیجه رسیدم که کلا این مخصولات از این دست کلاه برداری هستش و کوچکترین اثری در احیا و بازسازی موتور و سایر قطعات نداره..........
لطفا پس از خوندن این مطلب فخش ندید و از الفاظ که به دور از ادب و تربیت هست خوداری کنید من فقط تجربه خودم را گفتم

سلام ممنون از توضیحاتتون
منتها یک نکته ای را باید در نظر گرفت که شاید باعث افزایش ویسکوزیته و سفت شدن روغن بشه و در نتیجه افزایش کمپرس موتور بشه ولی پدر سوپاپ ها رو در میاره - این چیزیه که کسی به شما نمیگه

من خودم محصول مشابه از شرکت بولزان مثلا کره ای گرفتم و استفاده کردم و نتیجه این شد که صدای موتور بم تر شد و من فکر می کردم عجب معجونی ریختم !!! ولی نگو روغن رو به شدت غلیظ کرده بود تا جایی که بعد از چند صد کیلومتر موتور بد روشن میشد و در نهایت باعث ساییدگی شدید سوپاپ ها شد و من مجبور شدم سوناتا را بفروشم !!!! سوپاپ های ماشین تقریبا خشک کار کرده بود و موتور ماشین نابود شد - بدین ترتیب حتی برای اثر گذاری کوتاه مدت هم نباید از این سم ها استفاده کرد چون شاید در یه بخشی از موتور اثر مثبت داشته باشه ولی سوپاپ ها و حتی اویل پمپ رو میتونه نابود کنه

ما فحش را فقط نثار افراد احمق می کنیم که میان جمله های صفیحانه یک خطی میگن و میرن نه شمایی که با عقل و منطق و استدلال صحبت کردید

کلا هر کسی حرفاش بوی تعصب بده اینجا فحش می خوره چون تعصب روی دیگر جهالت است و جاهل اینجا جایی نداره ولی آدم عاقل و فهمیده روی سر ما جا داره

حامد 1399/03/04 ساعت 11:25

سلام دوست عزیز
آقا این برند xado رو سرچ کردم انگار سایتش بین المللیه
توی سایت آمازون هم هست
ولی روغن هیوندای توی آمازون نبود
دلیلش چیه به نظرت؟

سلام در سایت آمازون هر آشغالی را میشه عرضه کرد و فروخت - یه سر به اخبار بزنید - امازون بهشت کالاهای تقلبی است - این سایت هر چیزی که برای فروش بگذارید را تایید می کند
آمازون یک واسطه است - یک دلالی بزرگ

سایت اکسادو را کاملا شخم زدم و همه توضیحات را نوشتم و اون عکسی که از شرکت توی ویکی پدیا گذاشتن هم گذاشتم داخل سایت - واقعا اگه بازم متوجه نمی شید واقعا نفهمید

نفهم و بی شعور فحش نیست - نفهم یعنی کسی که نمی فهمه

مسعود 1399/01/21 ساعت 14:15

دوست عزیز در مورد xado بیشتر تحقیق کنید. این یه شرکت نفتی نیست بیشتر یه شرکت نانو تکنولوژیه.روغناشم به سفار ش ساخته میشه

عقل هم خوب چیزیه
عقل بسیار چیز خوبیه

از اون مهمتر و بهتر شرافته
شرافت یعنی به خاطر منافع خودت سر دیگران کلاه نزاری

چنین شرکتی اصلا وجود خارجی نداره

مهران 1399/01/14 ساعت 16:56

سلام
یه شرکتی به تازگی وارد کشور شده به اسم zic که روغن موتور عرضه می کنه، از شما محقق عزیز خواهش میکنم یه تحقیقی در مورد این شرکت کنید، ببینیم چیه در واقع
با تشکر

سلام
ندید تقلبیه
هر برندی که تو این اوضاع خلق میشه مطمئن باشید تقلبیه

رضا 1399/01/12 ساعت 05:36

در مورد این مقاله با شما به شدت موافقم
خیلی از برندهای داخلی لوازم خانگی خرد فیکه مثل فلر

مهرداد رفیعی 1399/01/07 ساعت 11:54

سلام
من در خصوص محصولات فلر داشتم تحقیق میکردم که بررسی و تحقیقات شما را مشاهده کردم
ممنون ازهمه چی

علی 1398/11/16 ساعت 17:15

سلام قربان بنده در پالو آلتو در ایالت تگزاس زندگی میکنم. در شهر ما یک اتوسپا هست که محصولات زادو رو عرضه میکنه. البته این برند مال شوروی بوده الان در آمریکا تولید روغن دارن. چون زیر بسته بندی کد ساخت میسوری بود. فکر میکنم باید بیشتر تامل بکنید چون بنده خیلی پیگیری کردم با خوندن نوشته شما اما با شرکت و اتوشاپ شون تماس گرفتم و مطمئن شدم این شرکت گرون ترین روغن های جهان رو میسازه که حتی از موبیل وان هم خیلی گرونتره. به هرحال من تا اینجا رو پیگیری کرده بودم خواستم اطلاع بدم.

گوه خوردی - برای اولین بار از این لفظ در سایتم استفاده کردم
حروم زاده تو توی دورقوز آبادم نیستی - حتی ایمیل هم نگذاشتی که نتونیم باهات تماس بگیریم

یه عکس از این محصول در آمریکا بفرست من کل سایتمو پاک می کنم

مفلس فکر می کنی من نمی دونم تو همونی هستی که برای شرکت کار می کنی و بهت یه بارم زنگ زدم گفتم این چیزی که تبلیغ میکنی صد درصد تقلبیه ؟

در سایت خودش هم ادعای تولید در آمریکا رو نداره بعد تو میگی تو امریکا تولید می شه

مهران 1398/10/21 ساعت 11:04

یک دنیا تشکر و سپاس

یکی که یکم سرش میشه 1398/10/18 ساعت 10:24

خدایی من موندم رو چه حسابی با یک وبلاگ! میای و یه برند جهانی رو به چالش میکشی
خیلی خوبی، دمت گرم

خوب احمق جان برند جهانی که ازش صحبت می کنی اصلا وجود نداره

این برند اصلا وجود خارجی نداره و فقط تو ایران تولید و عرضه می شه

گوسفند نباش

اینا گلِ یه وقت به جای علف نخوریشون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد